Naam activiteit | Jaar realisatie | Status 2019 | Status 1e VGR |
4.1.2 Bouwen kwalitatief goede schoolgebouwen | 2022 | ||
4.1.5 Bevorderen van lezen en tegengaan van taalachterstand | 2021 | ||
4.1.6 Opstellen beleidsplan onderwijsachterstandsbeleid | 2020 | ||
4.1.7 Bevorderen van een veilig en zorgzaam schoolklimaat | 2022 | ||
4.1.8 Bevorderen deelname educatieaanbod van beperkt geletterden | 2023 | ||
4.2.1 Toegang bieden tot kinderopvang | 2022 |
4.2 Kinderopvang
4.2.1 Toegang bieden tot kinderopvang | Jaar realisatie | 2022 | |
Wij zetten in op een kwalitatieve voorschoolse voorziening voor alle jonge kinderen. Dit geldt voor het aanbod voor peuters van ouders die recht hebben op Kinderopvangtoeslag en ouders die gebruik maken van een gesubsidieerde peuterplek. De uitvoering van de wettelijke taken gericht op Toezicht (Inspectie en Handhaving) registreren wij in het Landelijk Register Kinderopvang, waardoor we de uitvoering ook kunnen toetsen volgens de wettelijke kaders. | |||
Stand van zaken | Status2019 | Status 1e VGR | |
Volgens plan | Niet volgens plan | ||
Bij de totstandkoming van het project 'financiële basis op orde' is er een te hoog bedrag afgeraamd. Hierdoor ontstaat er naar verwachting een tekort van € 20.000 ten op opzichte van de begrotingscijfers voor 2020. | |||
Voorstel raad | |||
Voorgesteld wordt om de raming met € 20.000 te verhogen. De financiële mutatie vindt u terug bij de autonome ontwikkeling binnen dit programma. |
- | ||
- | ||
- | ||